joi, 3 mai 2012

Cuvantu' nou, respectiv zilei!


Inconsecventa.

,,Esti o inconsecventa de un semestru incoace!, Stii ca mai e atat de putin? Te lasi pe ultima suta de metri?, Esti prea lenesa, prea delasatoare, dezinteresata si cu capul in nori!, Nu cred ca ajungi la Pedagogic sau LMF, poate pici la Arte...! (de parca Artele, in sinea tampilor lor, e un liceu devastant)''
Replici de genii.

Niste exprimari precare din partea incompetentilor mei profesori, carora cururile le ard din pricina examenului - Evaluarea Nationala -, in care incredere nu mai am si observ ca sentimentul e reciproc intr-un mod total ireal. (observi, INCONSECVENTA, INCOMPETENTILOR, IREAL, ordine alfabetiCA, CA doar, suntem la ora de limba romana, cu Batrancea!) Consider chiar nefolositoare adaugarile lor (poate au dreptate - dar exagerarea e inutila), imi aduc critici si cuvinte ce nu mi-au fost adresate niciodata. Regimul e: stimulezi creierul si vointa doar atacand. Mai sunt 5 saptamani si mai am putin si numar pana si zilele.
 Deci, te roog, inca o povara? Nu destul exista colectivul? S-au razvratit profii! Oare exista o secta elevi-profesori?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu